Saltar a contidos.
| Castellano-Español | Català | Português | English | Français | Deutsch | Italiano |
L i m      Libros Interactivos Multimedia

Crear páxinas.

Tipos de páxinas:
   
Etiquetas.  

1.- Marco de imaxe de fondo. Arrastre unha imaxe desde o almacén de recursos.
2.- Áreas activas. Aperte co ratón e sen soltar o botón mova as áreas activas ata a posición final.
3.- Textos das etiquetas.
4.- Formato do exercicio: só muestrar información, escribir nas etiquetas,arrastrar, reproducir son ou mostrar o texto do área activa cando se pasa o ratón por encima.
5.- Cabecera: textos de encabezado.
6.- Pé de páxina: texto inferior.
7.- Son. Se activa a casilla "auto", o son reprodúcese ao entrar na páxina.
8.- Almacén de recursos.

Novidade versión 2.40: Engádense dúas variantes.
- Seleccionar: o usuario/a debe escoller varios puntos.
- Ligazón: os puntos serven para navegar entre páxinas.

Novidade versión 3.2.

  • Unir. LIM traza liñas entre os puntos e as etiquetas
  •    
    Actividade externa.  

    Tipo de páxina que permite incorporar arquivos flash con posibilidade de avaliación.

    1.- Arrastre aquí o arquivo flash.

    2.- Dimensións da actividade externa.

    3.- Escriba o nome das variables para que LIM poida avaliar os resultados.

    4.- Texto para os lectores de pantalla.

       
    Mover imaxes.  

    1.- Marco de imaxe.
    2.- Imaxes para mover. Arrastre unha imaxe desde o almacén e solte sobre o marco. Pode mover as imaxes ata a súa posición final.
    3.- Información sobre a imaxe. Aquí pode eliminar unha imaxe apertando no botón "borrar".
    4.- Parámetros:

    • Ver destino: lim mostra o área de destino.
    • Sen orde: Cando non é necesario que cada imaxe coincida cun destino predeterminado.
    • Libre: para facer composicións co fin de mostrar información.
       
    Raios X.  

    Esta páxina conten dúas imaxes superpostas:

    1.-Imaxe superior.
    2.-Arrastre aquí a imaxe inferior.
    3.- Defina o tamaño do oco.
    4.- Se o desexa pode escribir unha resposta.
    5.- Marco de texto.Prema na icona para despregar o marco de texto.
    6.- Cor superior, no caso de que non defina unha imaxe.

    A imaxe inferior aparece aquí por enriba, o que permite posicionala libremente ( prema o botón esquerdo e mova o rato).

       
    Menú.  

    1.- Marco de texto.
    2.- Textos dos botóns
    3.- Botóns. Prema para cambiar os marcos de texto correspondentes a cada botón.
    4.- Cores do botón e o texto.

       
    Ligazón.  

    Páxina para crear ligazóns que permiten brincar entre as páxinas do libro, finalizar a aplicación ou executar arquivos.

    1.- Despliegue esta ventana se desexa escribir un texto.
    2.- Imaxe de fondo.
    3.- Texto dos botóns. Pode movelos libremente e posicionalos en calquera lugar da páxina.
    4.- Imaxe do botón. Se quere que o botón teña un aspecto distinto arrastre aquí unha imaxe.
    5.- Comportamento dos botóns, pode escribir:

    • Un número de páxina.
    • A palabra "pechar" para finalizar o libro.
    • O nome dun executable. Debe residir nun directorio chamado fscommand.Por motivos de seguridade isto non é aplicable cando o libro móstrase dentro dunha páxina web.
       
    Palabra segreda.  

    Xogo no que hai que descubir una palabra por medio das letras que a forman.

    1.- Imaxe.
    2.- Texto.
    3.- Palabra segreda que hai que descobir.
    4.-Opcións:
    Non amosar a imaxe: a imaxe aparece cando o usuario descobre a palabra segreda.
    Exacta: A palabra debe coincidir en tódalas letras, incluido os caracteres con vírgula.
    Neste caso debe definir na páxina de propiedades, campo "letras" os caracteres que se utilizarán ( vogais con vírgula ).

     

       
    Completar.  

    Completar os ocos nunha frase.

    1.- Fragmento inicial da frase .
    2.- Palabra que completa a frase.
    3.- Fragmento final da frase.
    4.- Opcións:

    • Escribir a palabra que falta.
    • Aparece un listado das palabras que hai que escribir.
    • Arrastrar as palabras ata os ocos.

     

       
    Operacións.  

    1.- Seleccione o tipo de operación e complete os cadros de texto.
    2.- Tipo de páxina:

    • Arrastrar números.
    • Escribir o número.

    LIM construe as operaciones imitando a disposición tradicional.

    Non esqueza seleccionar o tipo de operación.

    Enlaces 2.  

    Páxina para elaborar índices.

    1.- Textos dos botóns.
    2.- Ligazóns.
    3.-Imaxe para o botón.

    En "ligazóns" pode escribir un número de páxina, un enderezo web, o nome dun libro ou un arquivo executable. En LIM só están dispoñibles os saltos de páxina e as ligazóns web, o resto só están operativos en LIMexe.

    Lembre que coa orde "pechar" pode finalizar un libro ( en LIMexe).

       

    EDUCALIM 2006-2009 Información legal